فن آوران ایده گستر سبز بوتیا
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت فن آوران ایده گستر سبز بوتیا

این شرکت با دو استارت آپ زیر با هدف فروش و درآمد بیشتر اقدام به جذب نماینده فعال در کلیه شهرستانها و استانهای کشور می نماید.

* ( وی کیو ) با هدف به روز رسانی ابزار های کلاسیک تبلیغاتی و افزایش بازدهی رسانه های چاپی ؛ سامانه مدیریت ایجاد کاتالوگ های الکترونیک و شناسه های تجاری دیجیتال را ایجاد نمود . مشتریان با استفاده از وی کیو میتوانند کلیه کاتالوگ های خود را به پیوست ویدئو در یک شناسه به صورت ارسال لینک یا درج QR بر روی کارت ویزیت یا بروشورهای چاپی با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را داشته باشند .

ایجاد شناسه های دیجیتال در بخش های بهداشت ، میراث فرهنگی و گردشگری ، صنایع تبلیغات و بسته بندی ، فرهنگی و اجتماعی ، همچنین شناسه های هوشمند شهری برای شهرداری های کل کشور از دیگر کاربردهای این محصول میباشد .در این بخش نماینده میتواند با فروش هر شناسه سود کسب نماید و همچنین با مدیریت تولید محتوا برای آن درآمد بیشتری را کسب کند .

شناسه ها سالیانه میباشد نماینده هر سال میتوان این درآمد را داشته باشد. همچنین فازهای آینده این سامانه نیز درحال آماده سازی و توسعه میباشد .

((اطلاعات بیشتر را در وب سایت مطالعه نمایید. ))

* (باشگاه مشتریان بوتیا ) با هدف ایجاد وفاداری مشتریان و کاهش هزینه های مربوطه با بهره گیری از آخرین متد مشاوره فروش و مهندسی فروش پیشرفته اقدام به راه اندازی این سامانه نموده است که کسب و کارها میتوانند با استفاده از این سامانه اقدام به وفادار سازی مشتریان کنند و با اجرای سناریوهای افزایش فروش با استفاده از ایجاد ارتباط مستمر و تعامل بیشتر بامشتریان از منافع آن بهره مند شوند . در این بخش نماینده با فروش هر پنل کسب درآمد مینماید همچنین میتواند با ارائه مشاوره اجرای باشگاه و تحلیل داده ها ( از طرف شرکت آموزش کامل ارائه میگردد ) به صورت ماهیانه کسب درآمد ثابت کند ، زمان یکساله است و مشتری با تمدید مجدد استفاده از خدمات ، درآمد سالیانه مجدد برای نماینده ایجاد میکند. شایان ذکر است با توجه به به روز بودن کلیه متد استفاده شده در سامانه یک سر و گردن از رقبا بالاتر میباشد . همچنین نسخه ای پیشرفته تری که به صورت اختصاصی بر روی شبکه خود مجموعه ها با رویکرد ERP به همراه نرم افزار های مدیریت مالی دیگری نصب میشود ،وجود دارد .

تعداد پرسنل:
نا مشخص