شرکت‌های فعال »

دواچی

بروزرسانی: 1403/06/25

دواچی

دواچی
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

دواچی در یک کلام تنها پلتفرم اختصاصی مدیریت یکپارچه و هوشمند داروخانه است.

جزیره ای بودن زیرساختهای چرخه مدیریت دارو از یک سو و تجربه 20 ساله توسعه نرم افزار مدیریت داروخانه پاردیک، تیم دواچی را بر آن داشت تا با رویکردی نو، زیرساختی یکپارچه و هوشمند را بر بستر ابری توسعه داده و کلیه نیازهای بازیگران این عرصه را در طراحی آن لحاظ کنند .

از آنجائیکه پرترافیک ترین، مهمترین و پیچیده ترین چرخه مدیریت دارو ، داروخانه است، لذا توسعه زیرساخت آن با رویکرد یکپارچگی و هوشمندی برای اتصال به دو حلقه دیگر یعنی شرکتهای پخش و مشتری نهایی در دستور کار تیم دواچی قرار گرفت و هم اینک، صدها داروخانه در سراسر کشور از دواچی برای مدیریت داروخانه استفاده میکنند.

محصولات و خدمات:

کلیه فرآیندهای مدیریت داروخانه اعم از دریافت نسخ الکترونیک و کاغذی، نسخه پیچی، انبار، صندوق، اتصال به سازمان‌های بیمه گر، تطابق کامل با سپاس، ارسال حواله هوشمند و پشتیبانی از آخرین بانک دارویی به همراه بکارگیری رباتهای هوشمند برای آپدیت لحظه ای از تی‌تک، گزارش مغایرت های بیمه و امثالهم کاملا بر بستر ابری در دسترس مدیران داروخانه قراردارد.

امکانات منحصر بفرد نظیر دورکاری پرسنل، نظارت و کنترل لحظه‌ای از راه دور، گزارشات هوشمند تصمیم ساز از کلیه فعالیت‌های داروخانه و مهمتر از همه، عدم نیاز به نصب نرم افزار بر روی سخت افزارهای محلی در داروخانه و ثبت نام تنها با یک پیامک از طریق درگاه وب پلتفرم از مهمترین مزایای دواچی است.

سال تاسیس:
1380
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر