اطلاعات تماس متقاضی
اینجانب پیمان مردانیان مدیر عامل شرکت پیام سلامت آوران میهن با مدرک دکترای M.B.A در استان چهارمحال و بختیاری بوده و مدت زمان 12 سال است که در زمینه فروش ،پخش و توزیع مویرگی دارو،تجهیزات پزشکی و بیمارستانی ،مواد آرایشی و بهداشتی و مراقبت شخصی شوینده ها و مواد غذایی و مشغول به فعالیت میباشم.شرکت پیام سلامت آوران میهن در طول این سالها توزیع مناسب ویزیت منظم خدمات رسانی حرفه ای و حرکت همگام و همسو با علم روز بازاریابی را سر لوحه خود قرار داده است.ما آماده ایم خدمات خود را بعنوان نماینده بومی محصولات ذکر شده در این استان ارایه دهیم.ما در این زمینه تخصص داریم و سابقه نمایندگی شرکت معتبری چون یونیلیور را نیز در کارنامه خود داریم. و اعتقاد داریم در معرفی و فروش محصولات ذکر شده در استان موفق خواهیم بود.
امکانات شرکت:
شرکت ما در سال 92 ثبت شده و کلیه مجوزهای لازم را از صنعت و معدن و دانشگاه علوم پزشکی اخذ نموده است،و در حال حاضر از لحاظ امکانات لجستیکی حرف اول را در استان میزند ،دفتر قروش با کلیه امکانات اداری،سالن کنفرانس و جلسات جهت آموزشها و یا جلسات با تعداد بالای حضار،سوله و انبار به مساحت جمعا 2000 متر مربع ،4ماشین توزیع ،25 نفر پرسنل مجرب و حرفه ای و سرمایه مناسب و کافی برای ارائه تضمین و نیز جهت شروع بیزنس ها و قراردادهای سود آور با قالب های متفاوت و چارتهای گوناگون مالی را نیز در اختیار داریم،نرم افزارهای پیشرفته مالی و فروش را به کار بسته ایم تا علاوه بر فروش با کیفیت آنلاین و موارد نظازتی همگام با علم روز تجارت گام برداریم.
خط مشی شرکت:
1-توزیع و فروش محصولات به کلیه مشتریان به نحوی که جایگاه برند مربوطه توزیعی تحت تاثیر قرار نگیرد.
2-کاوریج بالا ویزیت منظم و تحویل سریع
3-استفاده از کلیه بازار تبلیغاتی و بازاریابی جهت گرفتن بالاترین سهم از رقبا ،گرفتن بهترین شلف ها در کلیه مراکز اعم از داروخانه گالری مارکت فروشگاه و حتی عمده فروشی به نحوی که برند توزیع شده توسط ما یک سر و گردن از رقبا بالاتر باشد.
5-نظارت کامل بر کیفیت کلیه عملیات جاری شرکت
6-ارتباط روشن شفاف و قوی بر پایه اعتماد سازی با کلیه شرکای تجاری.
چشم انداز:
ما بر آنیم که با استفاده از نیروی انسانی با تجربه و کارآمد در صدر و نیز امکانات به روز و شایسته برند هایی که توزیع مینماییم کار پخش و فروش را به عنوان یک بیزنس حرفه ای جلو ببریم.
در صورتی که افتخار توزیع برند خود را به ما بدهید این اطمینان را به شما خواهیم داد از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد تا به ترویج برند شما در منطقه به بهترین نحو که رضایت زنجیره تولید کننده تا مصرف کننده را در بر داشته باشد بپردازیم.
با تشکر-پیمان مردانیان