بروزرسانی: 1403/07/16

تجهیزات آشپزخانه آکورد

تجهیزات آشپزخانه آکورد
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

گروه تولیدی بازرگانی سلامتی

فعالیت خود را به صورت گسترده از سال 1386 در زمینه صادرات ، واردات و پخش تجهیزات ساختمانی شروع نموده در این راستا تبدیل به یکی از قطب های فروش تجهیزات ساختمانی گردیده است و در حال حاضر در تمامی استان های کشور دارای نماینده فعال و عاملیت فروش می‌باشد.

این مجموعه از سال 1395 با هدف رضایت مندی بیشتر مشتریان و ارائه محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش بهتر اقدام به ثبت برند آکورد و راه اندازی خط تولید این برند بر پایه دانش و توان داخلی نموده است.

محصولات و خدمات:

محصولات آکورد، نماد کیفیت و اعتماد در میان لوازم آشپزخانه ایرانی، با افتخار تولید می‌شوند. به عنوان یک برند برتر ایرانی، آکورد با داشتن نشان استاندارد ملی، تضمین می‌کند که هود، سینک، فر توکار و اجاق گاز رومیزی ما با بالاترین معیارهای کیفیت و ایمنی ساخته شده‌اند.

این نشان معتبر، مهر تأییدی است بر تعهد ما به ارائه محصولاتی که به طور دقیق آزمایش شده‌اند و از هر لحاظ مطابق با استانداردهای ملی ایران هستند. با انتخاب محصولات آکورد، آرامش خاطر و اطمینان از خرید لوازم آشپزخانه‌ای با عملکرد بی‌نقص و دوام بالا را تجربه کنید. به علاوه، تمامی محصولات آکورد با 30 ماه ضمانت ارائه می‌شوند تا شما با خیالی آسوده از کیفیت و کارایی آنها بهره‌مند شوید. آکورد، همراه مطمئن آشپزخانه‌های ایرانی.

سال تاسیس:
1386
تعداد پرسنل:
بین ۱۱ تا ۵۰ نفر