اعطای نمایندگی فروش زیتون و فرآورده های زیتونی شیلگان
اطلاعات تماس شرکت
شما می‌توانید همین حالا جهت همکاری اقدام کنید. من داوطلب هستم

شرکت فرآورده های زیتون بهین مزه ناب توس با نام تجاری شیلگان بعنوان یکی از متفاوت ترین شرکت های تولید کننده فراورده های زیتونی می‌باشد.

محصولات ما شامل:

زیتون شور معمولی، درجه 1، ممتاز، ویژه، سوپر ویژه، رویال، که عبارت از زیتون با هسته و برش خورده و زیتون بی هسته که شامل ممتاز، بی هسته ویژه و زیتون ورقه شده یا اسلایس میباشد.شاخص های بسته بندی و تمایزات و تفاوت ان با دیگر ان

  1. در بسته بندی مقاوم و کاملا سخت ازجنس پلی اتیلن ترفنالات از جنس فود گرید در پت 10 کیلویی ناخالص
  2. با بسته بندی شرینگ شده تک محصول3.وزن خالص هسته دارها وبرش خورده ها با استاندارد سازمان غذا دقیقا 6 کیلو و 500گرم برای بی هسته ها 5کیلو و300گرم و برای زیتون ورقه شده یا اسلایس 6 کیلو گرم خالص تعریف شده 4.نوع مواد اولیه مرغوب وبا کیفیت از زیتون طارم 5. درب پلی اتیلن سنگین که صد درصد اب بند می باشد 6.پت پلی اتیلن ترفتالات کاملا شفاف و 3 لایه هست که مرور ازاد ندارد7.با تاریخ انقضای یک ساله محصول 8.درصد نمک پایین حتی برای افراد دیابتی و خانم های باردار و کودکان وافراد سالمند9.طعم ومزه فوق العاده عالی با طعم دهنده های گیاهی 10.کاملا ازمون شده و بدون هیچ مواد نگهدارنده و بدون حساسیت خاصی و با پبشبرد فروش و تولید به روز و جهت گسترش فعالیت تولیدی خود اقدام به اعطای نمایندگی به شرکت های پخش، عمده فروشان مواد غذایی و خریداران و خرده فروشان در سراسر کشور نموده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همکاری با ما تماس حاصل فرمایید.

به عنوان داوطلب در سایت نماینده یاب اعلام آمادگی نمایید.

همچنین می‌توانید رزومه و نام خانوادگی خود را در واتساپ و یا بصورت پیامک ارسال نمایید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

مزایای اخذ نمایندگی:
قابلیت خرید با چک
شرایط مورد نیاز:
مغازه/دفتر
انبار
نیروی کار
بازاریاب/گروه بازاریاب
کانال تبلیغات شخصی
ماشین پخش
تضامین مورد نیاز:
چک
سرمایه مورد نیاز:
بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان
سابقه کار مورد نیاز:
بین ۱ تا ۳ سال