شرکت‌های فعال »

50SMS

بروزرسانی: 1403/07/01

50SMS

50SMS
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

سامانۀ نمایندگی50SMS امکان کسب درآمد از طریق فروش پنل‌های ارسال پیامک با 40 اپشن کارامد در بازار را به شما می‌دهد. تقاضای بسیار بالای کسب کارها و افراد برای بازاریابی پیامکی و صوتی در کشور تضمینی بر درآمد بالای شما خواهد بود. مزیت دیگر سامانه نمایندگی 50SMS این بوده که برای شروع نیاز به مهارت خاصی نداشته و تمامی امکانات لازم از طرف مجموعه در اختیار شما قرار می‌گیرد

محصولات و خدمات:

اگر به دنبال کسب درآمد نامحدود و ورود به دنیای فناوری‌های پیشرفته هستید، فرصت را از دست ندهید! با دریافت نمایندگی از شرکت "ایده پرداز"، شما می‌توانید پنل هوشمند کسب‌وکار شامل کارت ویزیت آنلاین، پنل پیامک انبوه، پیامک صوتی و سیستم باشگاه مشتریان را با بیش از 30 امکان کاربری ارائه دهید. این همکاری به دو صورت نمایندگی مستقیم و نمایندگی فروش امکان‌پذیر است.

کارت ویزیت آنلاین به عنوان یک ابزار جدید و نوآورانه، فرصت‌های بی‌نظیری را برای کسب درآمد بالا فراهم می‌آورد. با این سیستم، شما می‌توانید کارت‌های ویزیت دیجیتال را با قابلیت‌های منحصر به فرد مانند تغییر متن و اطلاعات به صورت آنلاین، طراحی و ارائه دهید. این ویژگی‌ها به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی و بدون نیاز به چاپ مجدد، اطلاعات خود را به‌روز کنند.

به‌زودی این کارت‌های ویزیت آنلاین به دلیل کاربردی بودن و سهولت استفاده، مورد استقبال گسترده‌ای قرار خواهند گرفت. این روند به شما فرصت می‌دهد تا با فروش و مدیریت کارت‌های ویزیت آنلاین، درآمد قابل توجهی کسب کنید و از مزایای این فناوری نوین بهره‌برداری کنید.

سال تاسیس:
1397
تعداد پرسنل:
کمتر از ۱۰ نفر