شرکت‌های فعال »

نیازکو

بروزرسانی: 1403/07/01

نیازکو

نیازکو
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

 نیازکو، مرجع تخصصی خرید کفش و کیف مردانه و زنانه و سایر اکسسوری های چرم

نیازکو یک شرکت فعال در زمینه تولید و فروش کیف و کفش چرم، کتونی، کفش های مجلسی، طبی و راحتی و انواع ست چرم است. فروشگاه اینترنتی نیازکو با بیش از 15 سال تجربه فروش اینترنتی، یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی کشور است.نیازکو با سال‌ها تجربه در صنعت تولید و فروش کیف و کفش‌های باکیفیت و البته بروز و عامه پسند، فرصت ویژه‌ای برای علاقه‌مندان به تجارت فراهم کرده است تا با دریافت نمایندگی رسمی ، بدون نگرانی از تأمین محصولات و با تکیه بر سابقه درخشان ما در بازار تبریز وارد عرصه کسب‌وکار شوند.

دسترسی به محصولات با کیفیت بالا، بهره مندی از پشتیبانی کامل و آموزش های تخصصی ، قیمتت گذاری رقابتی و اعتبار برند، از مهم ترین مزایای دریافت نمایندگی نیازکو است.

محصولات و خدمات:

کفش با دوام، کفش چرم و نهایتا کیف و کفش چرم تبریز که مرغوب ترین کیف و کفش موجود در کشور و نامی آشنا در جهان است، محصولات اصلی موجود در نیازکو هستند. کیف و کفش‌های نیازکو از مرغوب ترین چرم و بهترین مواد اولیه، با رعایت استانداردهای بالای کیفیت تولید می‌شوند. ویژگی‌های محصولات نیازکو عبارتند از:

چرم طبیعی مرغوب:  استفاده از چرم درجه یک تبریز که دوام و زیبایی محصولات را تضمین می‌کند.

طراحی زیبا و مدرن: نیازکو همواره در تلاش است تا محصولات خود را با طراحی‌های مدرن، بروز و متناسب با سلیقه مشتریان ارائه کند.

سال تاسیس:
1385
تعداد پرسنل:
کمتر از ۱۰ نفر