شرکت‌های فعال »

مه میل استور

بروزرسانی: 1403/07/22

مه میل استور

مه میل استور
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

فروشگاه مه میل استور در خصوص مصالح و ابزار آلات ساختمانی به صورت آنلاین فعالیت دارد.

در عصری زندگی می‌کنیم که بازارهای سنتی جای خود را به بازارهای مدرن و پیشرفته داده و این بازارهای مدرن تحولات شگرفی در نحوه داد و ستد کالا ایجاد نموده است. نیاز به این تغییرات در صنعت ساختمان و مصالح ساختمانی نیز همگام با سایر بخش ها مشهود است. از این رو فروشگاه مه میل استور، زیرساخت‎های لازم را فراهم آورده تا خریداران مصالح ساختمانی بتوانند به سادگی و با اطمینان خاطر از جنس و قیمت مناسب کالا، سفارش مصالح ساختمانی خود را ثبت کرده و با حمل سریع و آسان، مصالح ساختمانی خود را دریافت نمایند. همچنین فرصتی برای تولیدکنندگان مصالح ساختمانی، فراهم آورده تا به صورت رقابتی و آنلاین با بازار مصرف مصالح ساختمانی در ارتباط باشند و محصولات خود را بدون واسطه عرضه کنند.

محصولات و خدمات:

یونولیت‌بر برقی یا فرم بر مناسب برای هر نوع یونولیت مانند یونولیت های سقفی و یونولیت های ورقه ای می باشد .از ویژگی های این محصول میتوان به سرعت برش و حدف براده های یونولیت حاصل از برش اشاره کرد .این دستگاه برای تمام مجریان صنعت ساختمان از جمله کسانی که در اجرای سقف تیرچه فوم فعالیت می کنند بسیار کاربردی می باشد .تمام کسانی که به نحوی با برش یونولیت یا برش فوم سر کار دارند این دستگاه بسیار کاربری و مفید می باشد .

یونولیت‌بر برقی : در این نوع دما توسط کاربر تنظیم میگردد و همیشه با این دما کار میکند و دارای نمایشگر ولثاژ ورودی به المنت می باشد . که بنابر سفارش کاربران تولید شده است .

سال تاسیس:
1400
تعداد پرسنل:
کمتر از ۱۰ نفر