بروزرسانی: 1403/07/18

شرکت ماشین سازی اردبیل

شرکت ماشین سازی اردبیل
اطلاعات تماس شرکت
معرفی و اهداف:

شرکت ماشین سازی اردبیل تولید کننده خطوط مواد غذایی با تکنولوژی روز جهانی می باشد

این شرکت از پیشگامان این صنعت می باشد و میتوان گفت محصولات آن در کیفیت با شرکت تامرز هلند برابری میکند و این را با سه سال گارانتی تعویض رایگان قطعات و بسیاری مزیت های دیگر میتوان به اثبات رساند که توسط شرکت ماشین سازی ارائه میشود. از اهداف اصلی این شرکت میتوان به ایجاد اشتغال در سرتاسر کشور و کاهش بیکاری نام برد قیمت خطوط تولید این شرکت بالغ بر دهها میلیارد تومن می باشد که به ازای معرفی مشتری توسط نمایندگی پنج درصد از قیمت فروش به حساب نمایندگی واریز میشود. بسته به توانمندی نمایندگی و نیروهای آن و مزیت رقابتی اصلی شرکت ماشین سازی یعنی فروش خط تولید با تضمین خرید محصولات آن با ارائه تعهد محضری (یعنی ما محصولات خروجی از خط تولید را خود به بازار داخلی و خارجی عرضه میکنیم و نیازی نیست که خریدار خط تولید هزینه گزافی بابت تبلیغات بپردازد و بابت ارائه این خدمت به خریدار خط تولید تعهد محضری هم میدهیم البته این در صورتی است که خریدار خط تولید تمایل داشته باشد ما محصولات او را به بازار عرضه کنیم) که برای اولین بار در صنعت مواد غذایی این طرح پیاده سازی شده است و مدت زمان گارانتی و خدمات مشاوره ای بی نظیر از تدوین طرح توجیهی توسط خود شرکت ماشین سازی اردبیل و پیاده سازی ان و غیره، صاحب نمایندگی میتواند در هر سال در امد دهها و یا حتی صدهها میلیارد تومانی داشته باشد.

محصولات و خدمات:

در بخش ذیل توضیحات مختصری در میزان سود اوری این صنعت برای سرمایه گذار آن و میزان پورسانت نمایندگی (یا همان معرف سرمایه گذار اورده شده است. نمایندگی کافی است فقط به سرمایه گذار آگاهی دهد که چنین صنعتی با چنین شرایطی برای سرمایه گذاری وجود دارد با آگاهی دهی به سرمایه گذار بدون استثنا او از این طرح استقبال میکند ما چون ظرفیت تولید بالایی نداریم برای همین میتوان گفت به صورت سهمیه ای به برخی افراد نمایندگی میدهیم ولی در شش ماه اینده و با راه اندازی سوله های جدید برای تولید خطوط تولید مواد غذایی این سهمیه برداشته خواهد شد. و تعداد نمایندگان بیشتر خواهد شد ولی فعلا به صورت محدود نمایندگی می پذیریم

با اخذ نمایندگی ماشین سازی اردبیل میلیاردر شوید. باورکردنی نیست ولی در عمل خواهید دید

شرایط اخذ نمایندگی در تماس تلفنی به عرض مشتری رسانده خواهد شد.

شرکت ماشین سازی اردبیل دارای مزیت های رقابتی ذیل در مقایسه با سایر تولید کنندگان می باشد این شرکت با بهره گیری از توانایی های خود در زمینه های مختلف قادر به پیاده سازی این مزیت های رقابتی منحصربه فرد شده است و اولین شرکت در صنعت مواد غذایی می باشد که با افتخار به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان مواد غذایی اعلام می نماید دیگر نگران تولیدات خود نباشند چون ما انقدر توانایی داریم که همه محصولات آنها را تا هر زمانی علاقمند بودند برای آنها به قیمت بازار یا حتی بیشتر صادر کنیم یا در داخل کشور توزیع نماییم و برای اثبات این توانمندی به تولیدکننده تعهد محضری در دفترخانه میدهیم. ما به ماشین الات و توانایی خود آنقدر اطمینان داریم که مزایای ذیل را با ارائه تعهد محضری به سرمایه گذار یا تولیدکننده در حوزه صنایع غذایی ارائه میدهیم.

شرکت ماشین سازی اردبیل با بهره گیری از توانایی ها و روش های ذیل ریسک تولید کنندکان و سرمایه گذاران در صنعت مواد غذایی را کم و حتی صفر کرده و سود آنها را به حداکثر میرساند

*فروش تضمینی با ارائه تعهد محضری محصولات تولیدشده توسط کارافرینان و  سرمایه گذاران در بخش صنایع غذایی و کشاورزی توسط واحد اختصاصی فروش و بازاریابی محصولات مصرفی شرکت ماشین سازی اردبیل.(شما فقط تولید کنید، فروش محصول را به ماشین سازی اردبیل بسپارید و با استرس فروش و هزینه های تبلیغات و …خداحافظی کنید)

*تعهد محضری دستیابی به نقطه سربه سر یا هزینه های خرید خط تولید و برخی هزینه های دیگر، حداکثر در یک و نیم سال به سرمایه گذار.

*ایجاد امکان پرداخت شرایطی جهت خرید ماشین الات.

*ارائه معرفی نامه به بانک توسط مدیر عامل شرکت جهت اخذ وام کارآفرینی.

*حق انتخاب سرمایه گذار در بستن قرارد فروش محصولات خطوط تولید ( سرمایه گذار در صورت تمایل میتواند محصولات خود را به خریدار دیگری بفروشد ولی برای اطمینان خاطر مشتری و باتوجه به اینکه مهمترین بخش راه اندازی یک خط تولید، توانایی فروش محصولات آن می باشد شرکت ماشین سازی اردبیل با عقد قرارداد محضری در جهت فروش محصول تولیدی این نگرانی رااز بین می برد ).

برخی دیگر توانمندی های شرکت ماشین سازی اردبیل برای حداکثر کردن سود تولید کنندگان و سرمایه گذاران

*فروش محصولات تولیدشده توسط تولیدکننده به قیمت بازارتا هر زمانی که خواستار فروش آن توسط ماشین سازی اردبیل هستید

*تعهد محضری اتصال شما به خریداران داخلی و صادرکنندگان و خریداران خارجی.

*تعهد محضری خرید محصولات تولیدی خطوط تولید ماشین سازی اردبیل به قیمت بالاتر از بازار توسط خود شرکت ماشین سازی اردبیل درصورتی که شرکت ماشین سازی نتواند به تعهد خود عمل نکند.

*گارانتی سه ساله تعویض رایگان قطعات (در حالی که تولیدکننده در مدت حداکثر یک سال و نیم به نقطه سربه سر می رسد).

*خطوط تولید با بهترین متریال، قطعات و بروز به همراه اتاق کنترل و مطابق با استانداردهای جهانی.

*بالاترین سود با ریسک صفر(قانون اقتصاد را به چالش می کشد).

*سرمایه ای بودن خط تولید خریداری شده با توجه به اینکه حداقل عمر خطوط تولید شرکت ماشین سازی اردبیل 15 سال می باشد، با توجه به نرخ تورم، سرمایه گذار یا خریدار خط تولید علاوه بر کسب سود کلان در فروش محصولات تولیدی بوسیله خط تولید، در صورت تمایل به فروش خط تولید، قیمت خط تولید سرمایه گذار معادل با زمان فروش آن چندین برابر خواهد شد.

*مشاوره رایگان توسط یکی از بهترین مشاوران صنایع تبدیلی کشور در مورد طرح توجیهی راه اندازی خط تولید جدید در سالهای آتی.

*تولیدکننده نمونه صنایع تبدیلی کشور در چند سال متوالی.

* ارائه خط تولید به برخی از شناخته ترین تولیدکنندگان کشور.

*صادرات خطوط تولید به کشورهای افریقایی و عربی و اوارسیا.

*با بیش از 50 سال تجربه در حوزه صنایع تبدیلی.

طرح ماشین سازی اردبیل برای افرادی که در معرفی این خدمات به تولیدگان و سرمایه گذاران تلاش می کنند یا همان حق الزحمه همکاری با ما در اطلاع رسانی این خدمات که هدف اصلی از ارائه این خدمات کمک به رشد و اشتغال و ابادانی کشور می باشد فارغ از بقای شرکت ماشین سازی اردبیل

نمایندگی، کارآفرین، سرمایه گذار، تولیدکننده یا هر شخص محترم دیگر، شما میتوانید با معرفی مشتریان جدید پورسانتی معادل 5 درصد از قیمت فروش ماشین الات را نیز به عنوان حق الزحمه معرفی خریدار دریافت نمایید در این قرارداد همکاری، با توجه به قیمت ماشین الات مبلغی ما بین 3 میلیارد تا دهها میلیارد تومان، بسته به نوع ماشین الات و تعداد ماشین الات خریداری شده به معرفی کننده آن خریدار تلعلق میگیرد و این امر نیز با عقد قرارداد رسمی با شما صورت می پذیرد تا اطمینان حاصل نمایید حق الزحمه خود را دریافت می نمایید.

همچنین ما به کشورهای مختلف صادرات میلیون دلاری داریم و با معرفی مشتری خارجی میتوانید درامد چندبرابری کسب نمایید همچنین امکان انتقال تکنولوژی به سایر کشورها و بیشتر کشورهای افریقایی و عربی نیز وجود دارد و در این زمینه نیز با همکاری با ما میتوانید درامد بسیار کلانی به دست آورید.

قابل ذکر است اینها فقط بخشی از خدمات مزایا و افتخارات ما به صورت کلی هستند برای اطلاعات بیشتر با شماره ذیل یا شماره های درج شده انتهای وب سایت تماس حاصل فرمایید


سال تاسیس:
1350
تعداد پرسنل:
بین ۵۱ تا ۱۰۰ نفر