نماینده‌های فعال »

ایثار رئوف

بروزرسانی: 1402/01/20

ایثار رئوف

اطلاعات تماس متقاضی

من دبیر حزب دفاع از ایثارگران استان هستم و ارتباط بسیار بالایی با مجموعه ایثارگران در حوزه های مختلف درخواستی که اغلب درخواست شغل ،خانه ، خودرو ، تسهیلات، لوازم خانه و یا خرید اقساطی و تسهیلات و درمان و هزینه های سنگین دارند که همراه با موارد زیادی که مطرح می‌شودیگیرموضوع هستم و فعالیت‌هایی در زمینه املاک و خودرو و آموزش در دانشگاه‌ها و ندارس سالهاست که دارم و تعامل بسیار خوب و بالایی با ادارات و نهادها نیز دارم که می‌شود حهت انعقاد قرارداد از این مزیت استفاده کرد .

امکانات:
مغازه/دفتر
انبار
نیروی کار
امکان خرید:
اعتباری
تضامین:
سفته
سند ملکی
میزان سرمایه:
کمتر از ۲۰ میلیون تومان
سوابق فعالیت:
  1. حوزه فعالیت: مسکن، لوازم و مصالح ساختمانی
    مدت فعالیت: 14 سال
    من چون دبیر حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی استان هستم ارتباط بسیار بالایی با مجموعه ایثارگران در استان دارم و سابقه فعالیت در حوزه املاک و خودرو و.... و مشکلات متعدد منجمله داروهای خاص،مشکلات مسکن ،خودرو ،شغل و مباحث بسیار زیادی را نیز پیگیری میکنم و با ادارات و نهادهای بسیاری در ارتباط هست و با انعقاد قراردادهایی که منعقد میشود، با نام مجموعه ایثار خیل عظیمی را بواسطه خریدهای اقساطی منجمله مسکن ،خودرو ، طلا و جواهرات مخاطب خود قرار داد .
  2. حوزه فعالیت: پزشکی و دارویی
    مدت فعالیت: 5 سال
    من چون دبیر حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی استان هستم ارتباط بسیار بالایی با مجموعه ایثارگران در استان دارم . و مشکلات متعدد منجمله داروهای خاص،مشکلات مسکن ،خودرو ،شغل و مباحث بسیار زیادی را نیز پیگیری میکنم و با ادارات و نهادهای بسیاری در ارتباط هست و با انعقاد قراردادهایی که منعقد میشود، با نام مجموعه ایثار خیل عظیمی را بواسطه خریدهای اقساطی منجمله مسکن ،خودرو ، طلا و جواهرات مخاطب خود قرار داد .
  3. حوزه فعالیت: خودرو، حمل و نقل، لوازم یدکی
    مدت فعالیت: 14 سال
    در حوزه های مختلف مربوط به آموزش هم دانشگاه و هم آموزش و پرورش فعالیت کرده ام،
سوابق تحصیلی:
  1. مدرک تحصیلی: لیسانس
    رشته تحصیلی: حقوق
  2. مدرک تحصیلی: فوق لیسانس
    رشته تحصیلی: مهندسی علوم کشاورزی
  3. مدرک تحصیلی: فوق لیسانس
    رشته تحصیلی: اقتصاد